Turpinot veiksmīgo sadarbību ar vadošo Ziemeļvalstu biznesa IT uzņēmumu VISMA, 17.maijā Timesaving komanda jau sesto gadu pēc kārtas piedalīsies arvien kuplāk apmeklētajā Visma Infodienā 2018. Pasākumā prezentēsim mūsu risinājumus, kas integrēti ar Horizon – pamatlīdzekļu inventarizāciju, e-pasūtījumus un rindu vadības sistēmu InOut. Apmeklētāji varēs novērtēt arī ar Horizon integrējamus noliktavas risinājumus un klātienē aplūkot mūsu jaunākās iekārtas.

Šogad Visma Infodiena 2018 pulcēs vairāk nekā 1000 finanšu vadības, grāmatvedības, personāla vadības un citu uzņēmējdarbības vadības jomu interesentus. Pasākuma programma 3 paralēlās sesijās aptvers gan vērtīgus padomus VISMA Horizon un citu produktu lietotājiem, gan vispārizglītojošas tēmas - no mākslīgā intelekta un blokķēžu tehnoloģiju ietekmes uz biznesu līdz pat šī brīža lielajai aktualitātei - GRPR piemērošanai.

 “Aicinām mūsu klientus un interesentus iegriezties Timesaving stendā, lai iepazītos ar mūsu risinājumiem vai vienkārši apsveicinātos! Vienmēr priecājamies dalīties savā pieredzē un apmainīties viedokļiem par aktualitātēm mums svarīgajās nozarēs. Bieži vien tieši šādās reizēs rodas idejas jauniem projektiem,” aicina Timesaving valdes priekšsēdētājs Viesturs Lasmanis.

Visma Infodiena 2018 norisināsies 17.maijā Ķīpsalā no plkst. 9:00 līdz 17:00. Programma un reģistrēšanās:  www.visma.lv/infodiena. Dalība pasākumā ir bez maksas